Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Πίσσα και πούπουλα στους χάκερς που κλέψαν γυμνές μου φωτογραφίες


Η συντηρητική κοινωνία δεν αντέχει να βλέπει ανθρώπους του πνεύματος να έχουν και μία πιο ανάλαφρη, κοσμική πλευρά στη ζωή τους. Ήμουν πάντα επαναστάτρια και αντάρτισα. Ποτέ δεν δέχτηκα ότι πρέπει να είμαι κοντή, χοντρή και να φοράω πατομπούκαλα αντί για γυαλιά. Αυτή μου τη δύναμη χαρακτήρα, αυτό το ισχυρό ταμπεραμέντο πολλοί το ζήλεψαν. Είχα αντιμετωπίσει σχόλια και κακίες και στο παρελθόν.

Από τότε όμως που ένωσα τις δυναμεις μου με τον τηλεοπτικό παραγωγό Σοφοκλή Σακχαρίδη για να φτιάξουμε Το Πικρό Τσάι της Ξενιτιάς, μπήκα στον βρώμικο κόσμο της τηλεόρασης. Αυτός ο βόθρος φαίνεται ότι δεν αντέχει την ποιότητα, την ντομπροσύνη αλλά και το ταλέντο μου. Σε μία προσπάθεια να αμαυρώσουν το όνομα μου, χάκερς υπέκλεψαν παράνομα και καταχρηστικά φωτογραφίες από το κινητό μου και τις κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Ειμαι περήφανη για το σώμα μου (ειδικά αν σκεφτούμε την ηλικία μου και το ότι κάνω μια δουλειά με την οποία θα μπορούσα να είμαι χαβούζα) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι προσωπικές μου στιγμές μπορούν να γίνονται βορρά ή νότο. Είμαι έξαλλη, όχι μόνο με τις φωτογραφίες που απεικονίζομαι εγώ αλλά και αυτές όπου εμφανίζεται η πλάτη ενός ενήλικου συντρόφου μου. Η προσωπική μου ζωή είναι αυστηρά ιδιωτική και η λάσπη δεν θα περάσει. Ειδικά όταν οι δημοσιογράφοι στα διάφορα κουτσομπολίστικα κυλιούνται στο βούρκο, με φωτογραφικές συγκρίσεις της πλάτης στις φωτογραφίες με την πλάτη του Κωνσταντίνου Καβακιώτη, πρωταγωνιστή στο Πικρό Τσάι της Ξενιτιάς.

Μακάρι να ήμουν το μόνο θύμα. Δυστυχώς, και άλλες δυναμικές γυναίκες της Τέχνης και της Σόου Μπιζ αντιμετωπίζουν τους ίδιους εγκληματίες. Σήμερα μίλησα με τη Τζένιφερ Λόρενς και τη Ριχάνα για να δούμε τί μέλι γενέσθαι.

Αγαπητοί μου αναγνώστες. Στα χρόνια που με διαβάζετε και με στηρίζετε δεν με απογοητεύσατε ποτέ. Ήσασταν και είστε η δύναμη μου και το κουράγιο μου. Σας ζητώ συγγνώμη αν είδατε κάτι που σας προσέβαλε και θα ήθελα να ξέρετε ότι οι ιδιωτικές στιγμές μιας γυναίκας παραμένουν δικές της. Δεν είχα καμία πρόθεση να βγουν στη δημοσιότητα τέτοιες φωτογραφίες.

 Ευτυχώς ο παραγωγός του Πικρού Τσαγιού καταλαβαίνει τη θέση μου αλλά και την πλάγια επίθεση που γίνεται στην τηλεοπτική σειρά. Μόλις μίλησα μαζί του και με διαβεβαιώνει ότι οι νομικοί του σύμβουλοι έχουν ήδη ξεχυθεί σαν εμετός. See you in court.

Σας ευχαριστώ για τη στήριξη σας σε αυτές τις δύσκολες ώρες.

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι Ασημίδα. Εμείς οι ορκισμένοι φαν σου σε υποστηρίζουμε πάντα με ορμή και αυταπάρνηση. Να ξέρεις πως σε φθονούν για τη λογοτεχνική επιτυχία σου, την απαράμιλλη λαμπρότητά σου, αλλά και την επικείμενη σαρωτική επιτυχία σου στο Πικρό Τσάι.

    Άσε που στο κάτω κάτω ήσουν και σε αυτές τις φωτογραφίες (όπως πάντα) μία οπτασία, ένα όραμα, μία Γαλατέα που κάποιος Πυγμαλίων φαντάστηκε ως το ιδανικό της ομορφιάς.

    Πυγμαλίων Παχατουρίδης
    Πρόεδρος Φαν Κλαμπ Βελβεντού Κοζάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παλια εγώ να πάρω τα κεφάλια των χάκερς που τόλμισαν να σε πηράξουν. Εγώ, ο Μπάμπης ο πιο μεγάλος FAN σου στη Μαγούλα και περίχωρα. Σήμερα όχι πια. Ασημίδα οι καιροι αλλαζουν, οι συντροφοι μου λενε πως οι μησοί ΕΛΛΗΝΕΣ πεινάνε ανεργη. Κανεις δεν τους λυπαται. Κανεις. Δουλευω σε επιπλάδηκο στα Εξάρχια. Ειμαι τιχερός που έχω δουλια. Ασημιδα, κανε μια κινιση να εισε κι εσυ κοντα στο ΛΑΟ που υποφερεη. Πες κατι για τους ανεργοθυς. Βοηυα με να πησω τους συντροφους πως εισε δικηα μας γιατι μου λενε πως εισε μια μπουρζουαζινα και πινης αιμα του ΛΑΟΥ. Μιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή