Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Τα Χριστούγεννα του ξενιτεμένου πουλιού



Αγαπητοί μου 

Η μοίρα με έριξε κι εμένα εφέτο στην ίδια βάρκα με τα ξενιτεμένα Ελληνόπουλα. Κι εγώ ένα ξενιτεμένο πουλί είμαι άλλωστε, όσο η Τέχνη και Το Πικρό Τσάι της Ξενιτιάς απαιτούν την παρουσία μου στο κοσμοπολίτικο Λονδίνο. 

Εδώ στην ξενιτιά, δεν μου πάει η καρδιά να κοιτάζω τα λαμπερά λαμπιόνια που λαμποκοπούν ολημερίς κι οληνυχτίς. Η σκέψη μου είναι στην Πατρίδα, στα μελομακάρονα από το φούρνο της γειτονιάς μου και στα σικ ρεβεγιόν που με έχουν καλέσει και δυστυχώς δεν θα μπορέσω να παρεβρεθώ για να δώσω λίγη από τη λάμψη μου. 

Θα κάνω ό,τι θυσία χρειαστεί για την Τέχνη μου. Γιατί μια τέτοια είμαι. Μια καλλιτέχνις. 

Χρόνια Πολλά σας εύχομαι κι η Παναγιά κοντά σας. 

Να είστε καλά και το 2015 για να με θαυμάζετε. 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου